Powered By Blogger

miercuri, 30 mai 2012

Cea mai intensa dragoste este......

 Cea mai intensa, sufocanta si terifianta dragoste este dragostea care ne macina nervii, ne omoara spiritul, ne paralizeaza.
Atunci cand iubesti nu-ti doresti decat sa fii cu persoana iubita, nimic altceva nu conteaza. Dar cand aceasta iubire o primesti sau o oferi cu portia...totul capata alta dimensiune. Totul se intensifica la nivel cosmic, la limita exploziei. Cautam solutia, cautam ajutorul, dar...pentru ca in iubire, inima bate creierul, dragostea bate ratiunea, nu vom vedea solutia corecta, justa. Vom pierde mereu acest razboi. Vom suferi mereu. Ne vom calca in picioare principiile si orgoliile, de dragul sentimentelor.
Cati dintre noi nu au trait o poveste de dragoste interzisa? Cati dintre noi nu au visat la o poveste sufocanta de dragoste, ilicita? Cati dintre noi nu au descoperit o mare iubire...prea tarziu ? Cati dintre noi nu si-au riscat confortul si stabilitatea pentru a fura o clipa de iubire?
Si cati dintre noi nu au renuntat la o poveste de iubire, pentru ca nu mai faceau fata stresului si grijilor? Cati dintre noi nu am trecut pe langa IUBIRE, pentru ca nu am vrut sa o vedem? Cati dintre noi am preferat sa suferim, sa plangem dupa iubirea interzisa...decat sa mai suportam un loc 2? Cati dintre noi nu am renuntat la iubire din orgoliu?
Si pentru ca suntem supravietuitori, am mers mai departe, am plans am suferit, si am fost ipocriti, spunandu-ne ca nu a fost nimic. O aventura! Atat. Si ne mintim cu asta, crezand ca vom uita, crezand ca va trece...si mai ales...crezand ca nu va durea. Dar din pacate...viata bate filmul...si doare al dracului de tare. Doare , macina, sfarama...si in final ajungem mici plantute de decor, robotei cu rutina zilnica...pentru ca ne e frica sa mai traim, ne e frica sa mai suferim. Si fugim. Fugim cat ne tin picioarele, pentru ca nu ni se pare corect. Pentru ca refuzam acea fericire, cu gust amar....

2 comentarii:

Tasha spunea...

"Cati dintre noi nu au descoperit o mare iubire...prea tarziu ? Cati dintre noi nu si-au riscat confortul si stabilitatea pentru a fura o clipa de iubire?"...buna intrebare! ma regasesc intr-un fel in ea...te citesc cu interes!o sa mai revin!
Weekend fericit!

Speranta Subtire spunea...

Cred ca amandoua suntem firi sensibile dar nu slabe.Noi stim sa luptam ,sa nu cerem imposibilul ,daruim si primim iubire.
......COPACII MOR IN PICIOARE !!!
Weekend cu soare in suflet!