Powered By Blogger

joi, 23 mai 2013


EU STIU O GARA
 

Fotografie                                   Eu stiu o gara ratacita-n vis
                                   Spre ea mereu vin trenuri paralele
                                   Si stau sa le astept in fiecare zi
                                   Tu poti veni cu oricare dintre ele.

                                   Dar trenurile vin si-au si trecut
                                   Si gesturi nedecise ma-mpresoara
                                   Tu esti un calator ce n-a stiut
                                   Sa se opreasca si in a mea gara...



 

As vrea sa iti dau  ceva, 
 ceva mic,marunt......nu stiu  daca o sa iti placa,
 e sufletul meu!










                           
  Semneaza zilnic fiecare fila din cartea vietii tale pentru ca niciodata nu se stie cand se poate rasturna calimara.








Un comentariu:

Unknown spunea...

Doamne de ce mă tot doare iară?
Prăpastia deschisă între noi.
C-aş fugi acum până la gară,
Să iau biletul dus, nu înapoi…

Trenul ce m-aşteaptă azi pe şine
Pe mine singurul lui pasager,
Ce fug de răul vieţii fără tine,
Că vreau să uit, dar tot am să te cer.