Powered By Blogger

duminică, 4 martie 2012

  

                            
                                                           





                         Iar te-am visat iubire pasagera
 
                         Cum îmi zâmbeai la mine-n dormitor
                         Şi ai lăsat un semn pe noptieră
                         O lacrimă din visul călător.

                         Rostogolind-o mi-a căzut în palmă
                         Şi s-a făcut o boabă de smarald,
                         O picătură de iubire calmă
                         Făcându-mă să-mi fie bine, cald…

                         M-ai sărutat în visul fantomatic
                         M-ai mângâiat cu buzele arzând
                         Şi m-ai iubit în somnul meu lunatic
                         Furându-mi şi ideile din gând...  




        


                      

Niciun comentariu: