Powered By Blogger

luni, 2 aprilie 2012

REAPRINDETI CANDELA


                
                                         ,,SUB CER DE- APRIL' ” 
                                       de Daniel Chiu


    Sub cerul limpede de-april
    Cuprins în joacă de copil
    Am mângâiat Un miel sprinţar

    Destinul mielului cel blând
    Şi-a doua zi, înspre amurg
    Văzui cum lacrimile curg
    Din ochii mielului sfios
    Pus sub cuţitul nemilos.
    Şi-am plâns mocnit 
    Sub cer de-april
    Pierduta lume de copil
    Eram un prunc când am aflat
    Că Domnul sângele şi-a dat
    Pe lemnul blestemat şi dur
    El, Mielul fără de cusur
    Şi-am mai aflat că în dureri
    Purta păcatele de ieri
    Zdrobiri şi patimi, suferinţi
    Vechi, moştenite din părinţi
    Îmi amintesc, eram copil
    Când mi s-a spus sub cer de                             april
    Că Mielul cel crucificat
    A treia zi a înviat
    Că s-a-nălţat la cer şi-i pus
    La dreapta Tatălui de sus
    De unde iarăşi va veni
    Când timpul se va împlini
    Şi-am plâns din nou
    De-acum voios
    Că sunt salvat întru Cristos 
   
    Că pot rămâne un copil
    Sub cerul veşnic de april .

   . 
 

Niciun comentariu: