Powered By Blogger

joi, 22 noiembrie 2012

IMI ESTI.....





" Imi eşti
o disperare mută.
Îmi eşti
o lacrimă tăcută.
Îmi eşti
un cântec fără glas.
Îmi eşti
şi iarba fără pas.
Îmi eşti
o umbră de ascuns.
Îmi eşti
doar soare în apus.
Îmi eşti
o stea de stins în nori.
Îmi eşti
şi patimă şi dor.

Îmi eşti
un gând fără cuvânt.
Îmi eşti
o creangă ruptă-n vânt.
Îmi eşti
chemare-n piatră seacă.
Îmi eşti
furtună-n strop de apă.
Îmi eşti
scrisoare nedeschisă.
Îmi eşti
o carte ce nu-i scrisă.
Îmi eşti
o margine de rând.
Îmi eşti
tristeţi şi necuvânt.                       
Împart,
în disperarea mea,
un fir de iarbă
dintr-o stea
ce-l ud
cu lacrimă de dor
purtată-n soare
de un nor.
Ascund
cuvânt în necuvânt,
scrisoarea o închid
cu vânt
şi scriu
în cartea mea din vis
un tainic rând purtat
de gând
spre valul dinspre
marea ta
şi locuiesc
în creanga mea.
             Chemarea-mi dintr-o piatră seacă
             se sparge într-un strop de apă."
                  
                                                     

2 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Speranta Subtire spunea...

Multumesc.