Powered By Blogger

luni, 4 martie 2013

Copacul



 
COPACUL



                                                            
                         In gradina casei mele e copacul
                         Care canta si pe frunze si pe vant
                         Care stie tot ce imi place si ce simt
                         Care stie cantecul ce in gand il cant.

                         In gradina casei mele e copacul
                         Care-mi spune sa fiu mandru cum e el
                         Care-mi spune sa-mi tin fruntea dreapta tot mereu
                         Fie ploaie fie soare fie nori
                         Tot ca el.

                         Copacul dens se inalta in gradina mea
                         Incarcat de boala si de moarte grea
                         Au incercat dusmani sa-l culce la pamant
                         Si sa-l stie ingenunchiat.

                         Copacul dens se inalta in gradina mea
                         Ametit de soare de lumina grea
                         Acest copac e trup din trupul tarii sfant
                         Si-o fi vesnic pe pamant.

                         In gradina casei mele e copacul
                         Sta de paza si la bine si la greu
                         Simt in brate lemnul tare si-l sarut mereu
                         Si copacul se transforma dintrodat'
                         Sunt chiar eu!

                         Copacul dens se inalta in gradina mea
                         Incarcat de boala si de moarte grea
                        Au incercat dusmani sa-l culce la pamant
                        Si sa-l stie ingenunchiat.

                        Copacul dens se inalta in gradina mea
                        Ametit de soare de lumina grea
                        Acest copac e trup din trupul tarii sfant
                        Si-o fi vesnic pe pamant.





Versuri de Ovidiu Dumitru



                                                   .....Simt in brate lemnul tare si-l sarut mereu
                                                               Si copacul se transforma dintrodat'
                                                                             Sunt chiar eu!















Un comentariu:

Unknown spunea...

Mai simt pe buze sărutul tău,
ce mi l-ai dăruit, aşa cum numai tu o faci,
ca pe un trandafir ce-mi înflorea pe buze.
Pe tine, cea mai frumoasă-ntre zeiţe
senzuală cu ochii strălucitori,
lacomă, flămândă, însetată de al meu foc
foc veşnic, foc devorator,
am să te sărut întâi pe ochişori,
guriţa o lăsăm să mai aştepte,
ca să-ţi sărut pieptul bogat,
umerii, şoldurile şi tot cea mai rămas
să mă îmbăt de tine azi
şi în potirul tău să fiu turnat încet…
ca apoi să mă bei şi când spun că te iubesc,
va suna aşa de bine, încât tu mă vei opri la tine toată viaţa…
Pentru ca să ne iubim, să mă iubeşti,
iar trupurile noastre să fie cuibul
de unde fericirea nu-şi va mai lua zborul…