Powered By Blogger

miercuri, 5 decembrie 2012

Repetabila scrisoare



"Repetabila scrisoare"


Am adormit
cu gândul la fereastră                                                            
unde-am lăsat
doar gheata mea de suflet                                                      
spre o poveste cu "a fost odată"
un Moş bătrân, ce tainic,
fără chip,
ne aducea,în miezul cel de noapte,
un vis cuminte agăţat în plic.

I-am scris mereu, ani după ani,
de-a rândul...
Nu i-am cerut
decât, din toate,-un strop:
Moş Nicolae, adu-mi altă soartă
şi lasă-mi în ghetuţă
şi noroc.

Moş bun, cu lacrima,
te rog...
Mi-am lustruit cu sârg
ghetuţa schioapă
din sufletul
ce la vedere-l port.
I-am pus şi o lumină, lumânare,
ca drumul să nu-l rătăceşti...
Te rog, nu mai zbura
peste fereastra mea,

gheata-i acolo,
către geana ta. Atena-Mariana Zară, Bacău, 28 noiembrie 2008

                                                


                                                    

Niciun comentariu: