Powered By Blogger

miercuri, 21 decembrie 2011

CRACIUNUL


                         Singur de Craciun


                                          Ce veselie in gradina lumii
                                          Toti sunt impreuna la masa de Craciun
                                          Doar eu sunt singur in lumina lunii
                                          E Craciunul si doare mai tare acum

                                          Dar Doamne Tu esti Bun
                                          Nu ma lasa acum
                                          Aseaza'te langa mine
                                          La masa de Craciun
                                          Toti m'au uitat
                                          Ramai Tu langa mine
                                          Sa nu mai fiu singur
                                          Sa simt si eu iubire .

                                           Si de vei vrea
                                           Doamne sa vii la mine
                                           Nu veni singur
                                           Seara la bradul meu,
                                           Te rog Doamne
                                           Sa aduci cu tine
                                           Toti ingerii cantand
                                           Sa treaca pragul meu.
                               
                                      

Un comentariu:

trandafirul-roz volumul doi spunea...

Inima mea zboară la tine,
Zboară sus către cer,
Repetând obsedant
Un cântec nupţial.
De sus vulturul mă priveşte gelos,
Furios, gata oricând
Să se repeadă în jos,
Cu ciocul flămând, plin de ură,
C-am îndrăznit,
Cu tine să fiu fericit,
Deşi m-au avertizat
Veveriţa, cârtiţa, lupul
Şi alte târâtoare de pe pământ…