Powered By Blogger

marți, 6 decembrie 2011

........ganduri de la Mos Nicolae

                                             Spiridusii din poveste
                          au venit sa-mi dea de veste
                          ca am fost foarte cuminte !!!
     
                                              Sticla rece mă-nfioară,
                                              Chipul tău aprinde dorul,
                                              Vag întind o mână iară
                                              Ca să mângâi monitorul.
                                              Într-o lume virtuală,
                                              Eu alerg spre o nălucă;
                                              E o lume ireală -
                                              Dor de ea şi dor de ducă.
                                              Mi-s gelos pe sticla care
                                              Chipul tău îl ţine-n palme,
                                              Reţinându-mă-n uitare,
                                              Oferindu-mi clipe calme.
                                              Mă încearcă o dorinţă
                                              De iubire virtuală,
                                              Dar aş vrea a ta fiinţă
                                              Şi în lumea mea reală.
                                              Mă surprind visând în noapte
                                              Cu speranţa făptuirii 
                                              Şi aud sublime şoapte -
                                              Dedicaţii ale iubirii.         

                                       
                                  
                                   

                               
 






Niciun comentariu: