Powered By Blogger

duminică, 4 decembrie 2011

Despre mine....

                                            Intruparea visului !                                      
      
         Nu sunt aici pentru tine, nu sunt aici pentru cineva, sunt doar pentru mine, ma odihnesc in singuratatea mea…


Ma gandesc la ce a fost si nu inteleg de ce, privesc la cum sunt si nu inteleg cum, ma uit in viitor si vad cum as vrea sa fiu… doar ma uit…


                         Sunt aici, caci acolo unde as vrea sa fiu nu sunt…
                                                                                                            




Un comentariu:

trandafirul-roz volumul doi spunea...

Ce-ai zice, dacă-ţi pui o fundă mare
Şi-n şoapte dulci ca mintea să-mi îmbete,
Tu fără să-mi fi pus vreo întrebare,
Vei fi cadoul ce-l găsesc în ghete?

Să-mi fii şi nebunie şi păcat
Să-mi fii ce vreau şi tot ce am în minte!
Că am răspuns, când moşul ma-ntrebat…
,,Am fost, îţi jur, un băieţel cuminte!’’