Powered By Blogger

miercuri, 4 ianuarie 2012

Ce-ar fi fost daca..........


                                                    Momentul interior

Ce sunt filele nescrise din viata?
Toate acele capitole incepute si neterminate sau acele povesti pe care ai fi vrut sa le traiesti  dar nu ti s-au intamplat tie? Sau poate lucrurile importante sau marunte pe care ai fi vrut sa le faci dar dintr-un motiv oarecare n-ai avut curajul?
Ajungi la un punct in viata cand realizezi ca indiferent cata bogatie ai acumulat si de cati prieteni esti inconjurat, esti singur. Doar tu si gandurile tale. Daca omul s-ar dematerializa, din el n-ar ramane decat un gand vagabond care ar cutreiera pustietatea universului cautand singurul raspuns care i-ar putea schimba conditia , 
"Cine sunt eu ?"
Daca gandul fara stapan, ar gasi raspunsul la aceasta intrebare atunci el ar inceta sa mai existe. De aceea poate nici nu vrea sa-l gaseasca cautand mereu acolo unde nu-l poate gasi…. . Instinctul de conservare e mai puternic decat curiozitatea si nevoia de cunoastere.
Cate vise n-am pierdut pe drum! Pe drumul batatorit de atatia altii care au avut si ei la randul lor vise.
Pe drumul vietii care se scurge implacabil, uneori incet, alteori prea repede ca sa mai avem timp sa oprim in loc acel moment sublim de fericire.
As da timpul inapoi cu ani si ani sa-i spun acelui barbat ca  il iubeam dar am preferat sa las iubirea neimpartasita stiuta doar de mine si inchisa in sufletul demult cicatrizat.
M-as intoarce in timp in anii aceia rebeli cand credeam ca toata lumea-mi este impotriva si parintii mei dusmani.
Viata este ceea ce ni se intampla in timp ce noi suntem ocupati facand alte planuri. Micile intamplari care ne compun viata le ignoram si ni le amintim cand e prea tarziu. 
Si regretul pentru ce-am pierdut, ce-am fi putut schimba ne lasa urme  adanci in suflet. Toti oamenii pe care i-am ranit cu fapta sau cu vorba trec prin fata ochilor intr-o secunda. Cea mai lunga din viata noastra. Vrei sa schimbi ceva, sa faci ceva bun pentru cineva, dar nu mai poti. Stii asta si cu cat realizezi mai mult cu atat doare mai mult.
Fara indoiala nu este om care n-ar vrea sa schimbe ceva in viata lui. Sa umple filele nescrise si sa le termine pe cele incepute.
“Ce-ar fi fost daca…” sunt cuvintele care infiereaza iremediabil sufletul si mintea.
Ce-ar fi fost daca ii spuneam acelui barbat ca il iubesc.......

 

Niciun comentariu: