Powered By Blogger

luni, 30 ianuarie 2012

Dilema ........unui anonim


           

                                                       
                                                                 Am o dilema interesantă....
                                                                 Sa-mi iau nevastă, să-mi iau amantă

                                                                 Amanta nu mă ia la zor
                                                                 Dacă fumez îndormitor
                                                                 Iar dacă vin la dânsa beat
                                                                 Se bucură, că-s bun la pat
                                                                 Amanta nu mă face prost
                                                                 Si nu mă-ntreabă unde-am fost
                                                                 Si nu face pe aroganta
                                                                 Deci... avantaj AMANTA!

                                                                 Nevasta dacă-mi este greu
                                                                 Sade mereu la capul meu
                                                                 Si îmi gateste zi de zi
                                                                 Si are grija de copii
                                                                 Nevasta este doar a mea
                                                                 N-o foloseste cine vrea
                                                                 Si nu face nicicând pe proasta
                                                                 Deci... avantaj NEVASTA !

                                                                 Amanta are-un stil complex
                                                                 Si stie totul despre sex
                                                                 N-are migrene când o vreau
                                                                 Si orice-i fac nu zice ”au”
                                                                 Amanta-i ca si sclava mea
                                                                 Si orisiunde ies cu ea
                                                                 Nu face pe interesanta
                                                                 Deci... avantaj AMANTA!

                                                                 Nevasta tine banii mei
                                                                 Si cheltuie putin din ei
                                                                 Dacă-s bârfit sau înjurat
                                                                 Imi tine partea imediat
                                                                 Nevasta-i echilibrul meu
                                                                 Repară tot ce mai stric eu
                                                                 WC-ul, usa sau fereastra
                                                                 Deci... avantaj NEVASTA!

                                                                 Vai, cât de fericit as fi
                                                                 O lege nouă de-ar veni
                                                                 De soată să nu divortez
                                                                 Dar si amanta s-o păstrez
                                                                 Sa stau cu ambele femei
                                                                 Sa jucăm seara ... remi-n trei
                                                                 Dar! Cu două soacre m-ar lua dracul...
                                                                 Deci avantaj.....BURLACUL !
   

                                                   

3 comentarii:

Tasha spunea...

Buna dilema!

Tasha spunea...

Cu siguranta!!! ai in mine deja un om din multimea pe care o astepti!

Speranta Subtire spunea...

Multumesc pentru increderea acordata,imi place mult stilul tau si personalitatea ta.